czwartek, 10 listopada 2016

ZOTT PRIMO i wspomnienia ambasadora..


Testowanie z Zott to wspaniały czas. Szczerze uwielbiam takie kampanie, a tą szczególnie bo można jeść bez konsekwencji.
Jogurty ZOTT to wspaniałe produkty, których na naszym rynku brakuje. Dzięki bazie z jogurtu naturalnego można pozolić sobie w każdej chwili na pyszną przekąskę, a dodatek musli bądź musu owocowego zapewni CI dodatkowe wrażenia smakowe.
Jeżeli jesteś na diecie, to zawsze możesz zdecydować jaką ilość pysznego dodatku pozwolisz sobie zjeść, dzięki rozdzieleniu jogurtu od tegoż dodatku.

Szczerze polecam Zott Natur (a już niebawem Primo), warto spróbować. Ja, mój mąż i nasze dzieci uwielbiamy Zott Primo!!

A dla niezdecydowanych... zdarzają się duże promocje, jak np. ostatnio w Kauflandzie, tak wspaniały produkt potrafi kosztować nawet skromne 1,29 zł!!!

10 komentarzy:

  1. Smacznego :) W Tesco też była promocja za 1,29 zł. W Kauflandzie nie znalazłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. A to sprawdzę bo w Kauflandzie już się skończyła, a mój mąż co wiecznie na diecie jest, strasznie polubił te jogurty:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi udało się kupić jogurciki po 1,29 zł w Piotrze i Pawle. Jogurty są smaczne, fajnie, że jest duży wybór smaków, dzięki czemu tak szybko się nie nudzą.

    OdpowiedzUsuń
  4. popieram twoje zdanie, chociaż jak dla mnie dodatku musli było ciut za mało :) Jednak i na to jest sposób- dosypywałam swoje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej , ja też testuję :) a moim faworytem jest z dodatkiem brzoskwini alpejskiej . Jak dla mnie kampania udana i tym razem było bardzo naturalnie i zdrowo . Zapraszam na bloga po więcej moich testów i kampanii http://moje-testy-bio-garden.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się w 100 procentach ;) jogurty są świetne i warto spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam przyjemność testować jogurty naturalne z dodatkami marki Zott Primo. Razem z rodziną i przyjaciółmi uważamy, że jest to wspaniała przekąska zarówno dla dzieci jak i dla dorosłych. Moim testującym najbardziej przypadły do gusty desery z musli. Nie były one za słodkie dzięki czemu zyskały sobie sympatię :) Poza tym jest to pewna nowość na rynku: jogurt naturalny z dodatkami musli, nie było wcześniej czegoś takiego dzięki czemu marka Zott mogła zabłysnąć na polskim rynku :) Polecam wypróbować jako przekąska do szkoły, na uczelnie, do pracy albo po prostu, gdy mamy ochotę na jakąś małą smaczną przekąskę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ogólnie to jestem zadowolona, że mogłam poznać nowy, smaczny jogurt z dodatkami owoców lub musli. Aczkolwiek tyle o ile owocowe dodatki z jogurtem naturalnym u nas się sprawdziły, o tyle te z musli nie za bardzo! Najpierw nie mogłam nigdzie dostać tych jogurtów z musli, jak już dostałam, to tylko 2 z 4 smaków. Nie mogłam więc rodzinie i znajomym wydać opinii o 2 smakach, bo ich nie spróbowałam. W końcu jak już miałam wszystkie jogurty rozdane i zjedzone, udało mi się dla siebie samej zakupić 2 brakujące smaki jogurtów z musli i powiem tyle, że po wypróbowaniu wszystkich smaków, owocowe są super, a z musli najbardziej smakowały mi tropikalne! Choć uważam, ze w opakowaniu jest zarówno samego jogurtu trochę mało, jak i tych musli też jest mało!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. CO do dostępności to prawda, niestety jogurtów z musli praktycznie nie można nigdzie kupić. Za pierwszym razem i ja miałam mieszane uczucia, bo generalnie ja uwielbiam na słodko, ale teraz tak mi posmakowały, że czekolada z bananem i orzechy u mnie królują w lodówce. Po kampanii już je kupowałam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również testowałam z trnd. Jogurty są bardzo smaczne i podoba mi się dostępność wielu smaków. Też miałam problem z zakupem ale udało się:)

    OdpowiedzUsuń