czwartek, 3 listopada 2016

Kilka słów o żelu i prezerwatywach SKYN.... ZDECYDOWANIE POLECAM:)


Żele Intymny Skyn Maximum Performance to produkt najwyższej jakości. Miałam okazję porównać go z konkurencyjną marką i stwierdzam z całą pewnością, że nie ma sobie równych. Żel ma bajeczną konsystencję. Nie jest to w końcu gęsta i lepka papka!!  Żel Skyn nie klei się, nie jest nieprzyjemny w dotyku, łatwo się rozprowadza. Nie ma zapachu więc jest całkowicie dyskretny. Nie powoduje podrażnień, jest bardzo delikatny. Żel jest bardzo wydajny, utrzymuje efekt nawilżenia na bardzo długo. Na prawdę nie mam zarzutów co do tego produktu, jestem zachwycona i na prawdę polecam. Stary żel już wylądował w koszu!

Można używać go na wiele sposobów, może jakiś polecicie??!

Nasuwa się pytanie.. Jakie są wasze najbardziej ekstremalne doznania seksualne? Ale odpowiedź opiszcie w następnym poście i wygrajcie ode mnie zestaw testera!!

Prezerwatywy  Skyn Maximum Performance to idealny produkt. Prezerwatywy są  bardzo przyjemne w dotyku i ... co bardzo ważne... cienkie, niewyczuwalne... Zapewniają poczucie komfortu i kontroli. Czujecie jakbyście nie mieli na sobie nic:) Jak dla mnie to zdecydowanie najważniejsze. Ale to nie wszystko. Prezerwatywy nie są wykonane ze śmierdzącej i twardej gumy, ale z materiału najwyższej jakości, który nie śmierdzi, nie pęka, nie daje uczucia oporu. Bardzo polecam produkt.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz