sobota, 7 października 2017

Jogurty Zott Primo - moje ulubione! ! Jogurt Grecki


W ostatnim czasie TRND zaskoczyło mnie kampanią Zott Primo - mogłam kupić co chcę i przetestować sama oraz rozdać znajomym i rodzinie. Tak też zrobiłam.

Ja osobiście, od dawna jestem fanką jogurtów Zott Primo, ale teraz do mojej kolekcji, na najwyższej półce jest JOGURT GRECKI!!! Do tej pory nie lubiłam jogurtów greckich, a po tej kampanii nie ma dnia żeby nie było go w mojej lodówce na honorowym miejscu!



Przeciętna wartość odżywcza w 100g:
Wartość energetyczna 518 kJ / 125 kcal
Tłuszcz 10,0 g
- w tym kwasy tłuszczowe nasycone 6,8 g
Węglowodany 4,3 g
- w tym cukry 4,3 g
białko 3,6 g
sól 0,13 g 
 
Co robić z jogurtem greckim? W moim odczuciu - wszystko! Wczoraj nawet mizerię zrobiłam!!
Idealny do sosów, sałatek,  deserów... 

Bardzo polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz