wtorek, 7 czerwca 2016

Monte Balance + relacja z testu. POLECAM!!


Nadchodzi czas na ocenę. ..
Produkt przetestowany dogłębne:)) Na śniadanie, na kolację, na przekąskę, na deser, na zachciankę... Moje dzieci również testowały i .......

Monte Balance spełnia nasze oczekiwania.



Smak? Bardzo dobry co potwierdza cała rodzina, znajomi i szczególnie moje córki w wieku 6 lat i 1 rok.
 Moje dwa alergiki jadły i brak objawów uczulenia więc spokojnie polecam dzieciakom, nawet małym!

Skład: wart zauważenia!!
  • Prawie 30% mniej kalorii niż w klasycznym Monte
  • 50% mniej tłuszczu oraz mniejszą zawartość cukru
  • 36% więcej białka w porównaniu do klasycznego Monte
Do tego, jak każde Monte nie zawiera:
  • Barwników
  • Żelatyny
  • Konserwantów
  • Glutenu
Także szczerze polecam, cena nie wygórowana.

Mam również częste pytania o dostępność dlatego lista punktów sprzedaży które na pewno mają w ofercie Monte Balance: Auchan, Carrefour, Eko, Elea/Simply, Leclerc, Piotr i Paweł, Intermarche, Stokrotka, Tesco.

3 komentarze:

  1. W moim mieście niestety miałam spory problem z zakupem Monte Balance, nie było go w Auchan ani w Tesco. Znalazłam go dopiero w Piotrze i Pawle. Szkoda, że jest jeszcze tak mało dostępne i trzeba się nieźle naszukać żeby go zdobyć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Po tym jak czas projektu z Monte Balance zbliża się do końca zauważyłam, że coraz częściej można go spotkać w sklepach. Pierwszą partię kupiłam bez problemu- 4 opakowania, natomiast by dokupić resztę musiałam się nabiegać. Ale udało się!

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety u nas tez jest problem na duże miasto i ok 15 supermarketów tylko jeden ma w ofercie Monte Balance:(

    OdpowiedzUsuń