sobota, 6 lutego 2016

Podsumowanie kampanii Aktivia

Na prawdę fajne te jogurty. Jak nie wiem na co mam ochotę to sięgam po Aktivię. Moje testowe produkty już oczywiście dawno się skończyły ale wierzcie mi lub nie - ale byłam w sklepie i zrobiłam sobie zapas brzoskwiniowej Aktivii bo to dla mnie idealne połączenie. Na śniadanie, na przekąskę, na kolację... kiedy mi się zachce "tego czegoś" zjadam jogurt naturalny z owocami bez wyrzutów sumienia o zjadane kalorie! Wszystkie osoby które testowały ze ną Aktivię wyrażały się pozytywnie. Nie zdarzył mi się negatywny komentarz. Moja córcia wprost przepada za nią, a ja jestem zadowolona, że dziecko potrafi jeść jogurt naturalny.
POLECAM SZCZERZE AKTIVIĘ!

Zapraszam was na stronę Aktivii: www.aktivia.pl

1 komentarz:

  1. Activia jogurt naturalny i owoce to doskonałe połączenie dla kobiet dbających o zdrowie, jednocześnie nie musimy sobie odmawiać przyjemności, bo warstwa owoców nam to zapewnia. Mi osobiście najbardziej smakował z brzoskwinią:)
    Połączenie jogurtu naturalnego
    i soczystych brzoskwiń które
    smakują a słońce w letni poranek.
    Najważniejsza dla mnie rola activi na trawienie okazała się bardzo pomocna już dnia drugiego:)
    Z czego jestem mega zadowolona bo dolegliwości często się nasilały co utrudniało mi by codziennie cieszyć się życiem.
    darmochaznetu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń